din 1998

asigurari RCA, CASCO, CMR, IMOBILE SI BUNURI, DE CALATORIE, RASPUNDERI CIVILE, CARGO, SANATATE

contabiliDespre ce tip de asigurare este vorba?

Acoperă prejudiciile de care Asiguratul se face legal răspunzător ca urmare a săvârșirii unor acte de imprudentă sau neglijență în desfășurarea activității sale profesionale.

Ce se asigură?

Se va despăgubi Asiguratul până la limita răspunderii prevăzută în contractul de asigurare, pentru:

  • Sumele pe care Asiguratul este obligat să le plătească cu titlu de desdăunare pentru prejudicii produse prin comiterea din culpă a unor acte de imprudență sau neglijență în desfășurarea activității profesionale și de care răspunde în baza legii;
  • Cheltuielile de judecată suportate de Asigurat în procesul civil;
  • Cheltuieli de refacere și/sau înlocuire a documentelor originale (facturi, ordine de plata, extrase de cont, ștate de salarii, registre de casă, chitanțe, balanțe contabile etc.) pierdute, distruse sau deteriorate din culpa Asiguratului.

Limita de răspundere?

  • Pe eveniment asigurat: răspunderea maximă asumată de Asigurător, în legătură cu prejudiciile generate de producerea unui eveniment asigurat nu va depăși în total limita răspunderii pe eveniment prevăzută în contractul de asigurare;
  • Pe întreaga perioadă de asigurare (agregat): răspunderea asumată de Asigurător nu va depăși limita răspunderii pe perioada asigurată prevăzută în contractul de asigurare, indiferent de numărul evenimentelor produse.

Exista restricții de acoperire?

Prevederile contractului de asigurare se aplică activității desfășurate de Asigurat pe teritoriul României sau în orice condiții în care susține legislația română.

Ce obligații am?

  • Completarea Cererii Chestinar de către Contractantul asigurării;
  • Plata primei de asigurare.

Obligații pe durata contractului de asigurare:

  • Plata primei de asigurare conform celor menționate în contractul de asigurare;
  • Alte condiții impuse de Asigurător;

Când și cum plătesc?

Prima de asigurare se calculează în baza tarifului de prime al Asigurătorului.

Primele de asigurare, se pot achita anticipat și integral sau conform  condițiilor de asigurare stabilite de fiecare Asigurător.

Când începe și când încetează acoperirea?

Perioada de asigurare este de 12 luni. Răspunderea Asigurătorului începe la ora “0” a datei prevăzută în polița de asigurare, dar nu înainte de expirarea zilei în care a fost emisă polița și s-a achitat prima de asigurare sau întâia rată.

Cum pot să reziliez contractul?

  • Prin notificare unilaterală in conformitate cu condițiile de asigurare stabilite de Asigurător;
  • Cu acordul ambelor părți in conformitate cu cele stabilite in condițiile de asigurare stabilite de Asigurător;

Procesarea comenzilor

7 zile din 7
orele 09:00-20:00

Informatii la telefon:

0758 052 801
0751 229 313
0758 052 802
0746 206 070

7 zile din 7
orele 09:00-20:00


LIVRARE GRATUITA

conform termeni si conditii

 

ALEGE ACUM
CEL MAI BUN PRET

 

10% reducere la manopera
service auto pentru
toti clientii VS Company

promotor

 

facebook