din 1998

asigurari RCA, CASCO, CMR, IMOBILE SI BUNURI, DE CALATORIE, RASPUNDERI CIVILE, CARGO, SANATATE

Despre ce tip de asigurare este vorba?

Asigurătorul asigură echipamentul electronic pentru pagube materiale, pierderi de date şi suporturi de date, cheltuieli suplimentare de operare.

Ce se asigură?

Asigurătorul asigură :

  • Pagube materiale la echipamentul electronic. Echipamentul electronic care face obiectul asigurării trebuie să fie gata de funcţionare şi să fie utilizat într-un domeniu economico-social (uz comercial, industrial, cercetare-dezvoltare sau educaţional).
  • Pierderi de date şi suporturi de date, respectiv date (informaţii ce pot fi citite de echipamente electronice), cum ar fi datele conţinute în fişiere de date şi baze de date, datele din programele create de utilizator, date obţinute prin utilizarea programelor de serie, programe cu licenţă/ suporturi de date (medii de stocare a informaţiei citibile de echipamentele electronice) unde sunt stocate datele asigurate, dacă aceste suporturi de date sunt destinate a fi schimbate de utilizator, cum ar fi: benzi magnetice, floppy discuri, discuri amovibile.
  • Cheltuieli suplimentare de operare: cheltuielile suplimentare proporţionale şi cheltuielile suplimentare neproporţionale necesare pentru implementarea măsurilor adecvate în scopul de a împiedica întreruperea activităţii datorită unei pagube materiale produsă obiectului asigurat menţionat în specificaţia anexată poliţei.

Suma asigurată?

  • Suma asigurată înscrisă în poliţă reprezintă suma tuturor valorilor asigurate pentru fiecare obiect în parte;

După caz, valoarea asigurată reprezintă:

Preţul (cu TVA inclus) din lista de preţuri, pentru un produs nou, plus cheltuieli de livrare, dacă produsul asigurat figurează într-o listă actuală de preţuri;

Preţul (cu TVA inclus) din ultima listă de preţuri în care figurează obiectul asigurat, plus cheltuieli de livrare şi, eventual, corecţia de preţ dacă au avut loc modificări de preţ, pentru cazul în care obiectul asigurat nu se regăseşte pe o listă actuală de preţuri;

Preţul de cumpărare (cu TVA inclus) al obiectului asigurat, conform actelor doveditoare, plus cheltuieli de livrare şi, eventual, corecţia de preţ dacă au avut loc modificări de preţ, pentru cazul în care obiectul asigurat nu figurează pe nici o listă de preţuri.

Reducerile de preţ nu vor afecta în nici un fel valoarea asigurată.

  • Suma asigurată reprezintă valoarea declarată de Asigurat pentru acoperirea cheltuielilor necesare înlocuirii sau refacerii datelor şi programelor, inclusiv înlocuirea suportului de date.
  • Suma asigurată declarată de Asigurat trebuie să fie echivalentă sumei necesare pentru acoperirea cheltuielilor suplimentare pentru adoptarea măsurilor necesare într-o perioadă de 12 luni, astfel:

Determinarea sumei reprezentând cheltuielile suplimentare proporţionale se face în conformitate cu cota zilnică şi valoarea maximă lunară stabilite în cererea-chestionar;

Calculul cheltuielilor suplimentare neproporţionale reprezintă costul operaţiilor prevăzute (conform cererii-chestionar) a se efectua pentru menţinerea activităţii după producerea unui risc acoperit.

Exista restricții de acoperire?

Asigurarea este valabilă numai pe teritoriul României.
Acoperirea este valabilă în interiorul sediului asigurat de la adresa menţionată în poliţă.
Acoperirea este valabilă şi în situaţia deplasării sau transportării bunurilor asigurate dacă s-a convenit astfel.

 Ce obligații am?

  • Completarea Cererii Chestinar de către Contractantul asigurării;
  • Plata primei de asigurare.

Obligații pe durata contractului de asigurare:

  • Plata primei de asigurare conform celor menționate în contractul de asigurare;
  • Alte condiții impuse de Asigurător;

Când și cum plătesc?

Prima de asigurare se calculează în baza tarifului de prime al Asigurătorului.
Primele de asigurare, se  achita anticipat și integral sau conform celor impuse de Asigurător.

Când începe și când încetează acoperirea?

Perioada de asigurare este de 12 luni. Răspunderea Asigurătorului începe la ora “0” a datei prevăzută în polița de asigurare, dar nu înainte de expirarea zilei în care a fost emisă polița și s-a achitat prima de asigurare sau întâia rată.
Asigurarea se încheie în baza cererii-chestionar completate de Solicitant, plătii primelor de asigurare și emiterii poliței de asigurare; asigurarea este valabilă exclusiv pentru echipamentele electronice și în limitele răspunderii specificate în contractul de asigurare.

Cum pot să reziliez contractul?

  • Prin notificare unilaterală in conformitate cu condițiile de asigurare stabilite de Asigurător;
  • Cu acordul ambelor părți in conformitate cu cele stabilite in condițiile de asigurare stabilite de Asigurător;

Procesarea comenzilor

7 zile din 7
orele 09:00-20:00

Informatii la telefon:

0758 052 801
0751 229 313
0758 052 802
0746 206 070

7 zile din 7
orele 09:00-20:00


LIVRARE GRATUITA

conform termeni si conditii

 

ALEGE ACUM
CEL MAI BUN PRET

 

10% reducere la manopera
service auto pentru
toti clientii VS Company

promotor

 

facebook